Milena Ivanuš Grmek

Naziv: prof. dr.
Področje izvolitve: didaktika
Oddelek: Oddelek za temeljne pedagoške predmete

Kontakt

Kabinet: 1.67
Telefon: +386 (0)2 22 93 667
E-mail: milena.grmek@um.si
Govorilne ure: AIPS
Izpitni roki: AIPS
Bibliografija: COBISS
Znanstveno delo: SICRIS

Osrednja raziskovalna ali umetniška področja

  • Didaktika
  • Kurikularna teorija
  • Preverjanje in ocenjevanje znanja

Sodelovanje v združenjih, uredništvih, umetniških ustanovah in drugih institucijah

  • Strokovni svet Republike Slovenije za splošno izobraževanje; 2008; član/ica
  • Komisija za osnovno šolo; 2011; predsednik/ca
  • Svet za kakovost in evalvacije; 2011; predsednik/ca
  • Vodenje v vzgoji in izobraževanju - uredniški odbor; 2005; član/ica
  • Andragoška spoznanja - uredniški odbor; 2010; član/ica
  • Šolsko polje - uredniški odbor; 2003; član/ica
  • Revija za elementarno izobraževanje - uredniški odbor; 2011; član/ica

Sodelovanje v raziskovalnih ali umetniških projektih

  • Socialna integracija mladih v slovenski vzgojno izobraževalni sistem; 2010-2012; sodelavec/ka; Agencija za raziskovalno dejavnost RS, Ministrstvo za šolstvo in šport
  • Raziskovanje učenja in poučevanja v sodobni družbi; 2009-2012; sodelavec/ka; Javna agencija za raziskovalno dejavnost RS
  • Model evalvacije kakovosti; 2008-2010; sodelavec/ka; Javna agencija za raziskovalno dejavnost RS
  • Načrtovanje vzgojno-izobraževalnega procesa - koncepti načrtovanja kurikula; 2008-2009; sodelavec/ka; Javna agencija za raziskovalno dejavnost RS
  • Vloga svetovalne službe v vrtcih, osnovnih in srednjih šolah; 2007-2008; sodelavec/ka; Ministrstvo za šolstvo in sport
  • Razvoj metodoloških inštrumentov za ugotavljanje in spremljanje profesionalnega razvoja vzgojiteljev, učiteljev in ravnateljev: evalvacija vzgoje in izobraževanja v RS ; 2007-2008; sodelavec/ka; Ministrstvo za šolstvo in sport
  • EU pre-pilot study Learning to learn: national report Slovenia; 2008; sodelavec/ka; Ministrstvo za šolstvo in sport
  • Evalvacija gimnazijskega izobraževanja z vidika obsežnosti učnih načrtov, povezanosti znanja in zastopanosti ciljev; 2004-2006; vodja; Ministrstvo za šolstvo in sport