VSEŽIVLJENJSKO IZOBRAŽEVANJE

PPU


Programi profesionalnega usposabljanja strokovnih delavcev (PPU)

Programi profesionalnega usposabljanja (PPU) so krajše oblike programov kariernega razvoja, ki so namenjene strokovnemu in disciplinarnemu razvoju posameznega strokovnega delavca oziroma strokovnega aktiva.

 
PONUDBA PROGRAMOV PROFESIONALNEGA USPOSABLJANJA ZA ŠOLSKO LETO 2025/26
 

Inovativni pristopi k načrtovanju in izvajanju glasbenih dejavnosti v vrtcu in šoli

Ciljna skupina:

  • Vzgojitelji in vzgojiteljice predšolskih otrok,
  • učitelji in učiteljice v prvem obdobju osnovne šole,
  • drugi učitelj ali učitelja v prvem razredu osnovne šole,
  • učitelj ali učiteljica v jutranjem varstvu ali oddelkih podaljšanega bivanja.

Cilji programa: 

Udeleženci usvajajo načela načrtovanja in izvajanja glasbenih dejavnosti ter se teoretično in praktično pripravijo za izbiro vsebin, metod in  inovativnih pristopov dela z otroki; pridobivajo, utrjujejo in poglabljajo teoretično in praktično glasbeno znanje ter glasbeno teorijo; se usposobijo za spodbujanje ustvarjalnosti otrok skozi glasbene dejavnosti; se usposobijo za uporabo digitalnih tehnologij pri načrtovanju in izvedbi glasbenih dejavnosti; razvijajo ustvarjalnost in inovativnost pri izdelavi interaktivnih glasbenih učnih pripomočkov.

Kotizacija za udeležence iz VIZ: 31,58 EUR

Polna cena programa za udeležence: 63,16 EUR

Spodbujanje temeljnih znanj računalništva in informatike v vrtcu

Ciljna skupina: 

  • vzgojitelji in vzgojiteljice predšolskih otrok,
  • učitelji in učiteljice v prvem obdobju osnovne šole,
  • drugi učitelj ali učitelja v prvem razredu osnovne šole,
  • učitelj ali učiteljica v jutranjem varstvu ali oddelkih podaljšanega bivanja.

Cilji programa: 

  • Udeleženci bodo spoznali metode in didaktične pristope za spodbujanje razvoja temeljnih znanj računalništva in informatike v predšolski vzgoji. Skozi praktične delavnice bodo spoznali binarne sisteme, algoritmično mišljenje z robotki ter zaporedja in odločitvena drevesa. Razvili bodo strategije za vključevanje teh vsebin v vzgojno-izobraževalni proces ter prilagoditev učnih pristopov otrokovim sposobnostim in interesom.

Kotizacija za udeležence iz VIZ: 31,58 EUR

Polna cena programa za udeležence: 63,16 EUR

Uporaba pristopa montessori za spodujanje zgodnjega učenja in razvoja otrok

Ciljna skupina:

  • vzgojitelji in vzgojiteljice predšolskih otrok,
  • učitelji in učiteljice v prvem obdobju osnovne šole,
  • drugi učitelj ali učitelja v prvem razredu osnovne šole,
  • učitelj ali učiteljica v jutranjem varstvu ali oddelkih podaljšanega bivanja.

Cilji programa:

Cilj programa je vzgojiteljem omogočiti poglobljeno razumevanje pristopa montessori ter razviti praktične veščine za njegovo uporabo v vrtcu. Program spodbuja prepoznavanje občutljivih obdobij, načrtovanje vzgojnega okolja, razvoj otroške samostojnosti ter uporabo didaktičnih materialov. Udeleženci bodo pridobili znanja za individualiziran pristop k otrokovemu razvoju ter učinkovito opazovanje in refleksijo lastnega dela.

Kotizacija za udeležence iz VIZ: 40,88 EUR

Polna cena programa za udeležence: 72,88 EUR

Kompetence učinkovitega sodelovanja z družinami otrok s posebnimi potrebami in podporna intervizija

Ciljna skupina: 

  • Svetovalni delavci, vzgojitelji in pomočniki vzgojiteljev v rednem vrtcu, razvojnih oddelkih ali v prilagojenem programu za predšolske otroke,
  • svetovalni delavci, učitelji razredniki in ostali učitelji v osnovni šoli,
  • izvajalci dodatne strokovne pomoči po celotni vertikali,
  • svetovalni delavci, učitelji razredniki in ostali učitelji v osnovni šoli z enakovrednim izobrazbenim standardom,
  • svetovalni delavci, učitelji razredniki in ostali učitelji v osnovni šoli z nižjim izobrazbenim standardom,
  • svetovalni delavci, učitelji razredniki in ostali učitelji v srednji šoli,
  • spremljevalci otrok s posebnimi potrebami,
  • vodstveni delavci po celotni vertikali,

Cilji programa:

Udeleženci bodo pridobivali kompetence za sodelovanje z družinami otrok s posebnimi potrebami (OPP) na naslednjih področjih:

  • vpliv družine na OPP in obratno (družinska dinamika),
  • življenjska prožnost in odpornost družin z OPP,
  • individualiziran pristop do potreb družin OPP,
  • učinkovita komunikacija z družinami OPP.

Udeleženci bodo v času med srečanji zapisovali refleksije izkušenj prenosa teh znanj v svoje vzgojno-izobraževalno delo. Na srečanjih jih bodo v intervizijskem procesu predstavili in na tak način pridobili medkolegialno povratno informacijo ter povratno informacijo izvajalke programa.

Kotizacija za udeležence iz VIZ: 44, 04 EUR

Polna cena programa za udeležence: 88,09EUR

Razvoj bralne pismenosti otrok priseljencev v vrtcu in nižjih razredih OŠ

Ciljna skupina:

Program je namenjen vzgojiteljem, učiteljem razrednega pouka in vsem, ki pri svojem delu potrebujejo znanja in kompetence, vezane na spodbujanje bralne pismenosti predšolskih otrok in učencev na razredni stopnji za otroke priseljence (npr. knjižničarji v šolskih in splošnih knjižnicah, svetovalni delavci), pa tudi prostovoljcem, ki se z otroki priseljenci srečujejo izven formalnega izobraževanja.

Cilji programa:

Na osnovi zunanjih in notranjih spodbud bodo udeleženci preoblikovali odnos do branja; spoznali dejavnosti za spodbujanje bralne pismenosti (BP), prilagojene posameznim starostnim skupinam bralcev (oz. poslušalcev) – od predbralnega obdobja do bralcev začetnikov in branja z razumevanjem; usposobljeni bodo za trajnostno naravnan odnos do BP; izboljšali bodo kompetence za spodbujanje BP otrok priseljencev v vrtcu in na razredni stopnji, na način, da bodo priučeno uspešno prenesli v prakso.

Kotizacija za udeležence iz VIZ: 39,26 EUR

Polna cena programa za udeležence:  78,53EUR

Razvoj gradnikov braln epismenosti v vrtcu in v nižjih razredih OŠ

Ciljna skupina:

Program je namenjen vzgojiteljem, učiteljem razrednega pouka in vsem, ki pri svojem delu potrebujejo znanja in kompetence, vezane na spodbujanje bralne pismenosti predšolskih otrok in učencev na razredni stopnji (npr. za knjižničarje v šolskih in splošnih knjižnicah, svetovalne delavce, izvajalce individualne in skupinske pomoči ipd.).

Cilji programa:

Udeleženci bodo: na osnovi zunanjih in notranjih spodbud preoblikovali odnos do branja; spoznali dejavnosti za spodbujanje bralne pismenosti, prilagojene posameznim starostnim skupinam bralcev (oz. poslušalcev): od predbralnega obdobja do bralcev začetnikov in do branja z razumevanjem; usposobljeni za trajnostno naravnan odnos do bralne pismenosti; izboljšali svoje kompetence za spodbujanje bralne pismenosti otrok v vrtcu in učencev na razredni stopnji; pridobljeno znanje znali prenesti oz. implementirati v lastno vzgojno-izobraževalno prakso.

Kotizacija za udeležence iz VIZ:  37,90 EUR

Polna cena programa za udeležence:  75,80 EUR

Spodbujanje pripovedovalskih kompetenc pri otrocih

Ciljna skupina:

Program je namenjen vzgojiteljem, učiteljem razrednega pouka in vsem, ki v svoje delo vključujejo tudi pripovedovanje (npr. knjižničarji v šolskih in splošnih knjižnicah).

Cilji programa: 

Program povezuje teoretično in praktično znanje s področja spodbujanja pripovedovalskih kompetenc pri otrocih. Udeleženci bodo na izobraževanju nadgradili in poglobili razumevanje pripovedovanja kot učinkovite pedagoške metode ter pridobili veščine in uvide v načine vključevanja tovrstnih aktivnosti v redni vzgojni in učni proces. Pridobljeno znanje, ideje in veščine bodo znali implimentirati v pedagoško prakso.

Kotizacija za udeležence iz VIZ: 33,19 EUR

Polna cena programa za udeležence: 55,97 EUR


 

_

CENA IZOBRAŽEVANJ:

  • Udeleženci, ki so na izobraževanje prijavljeni s soglasjem ravnatelja, so upravičeni do sofinanciranja cene izobraževanja s strani Ministrstva za vzgojo in izobraževanje (plačajo kotizacijo).
  • Udeleženci, ki na izobraževanje niso prijavljeni s soglasjem ravnatelja, plačajo polno ceno izobraževanja.

VODJA

mag. Andreja Žiško

M andreja.zisko@um.si
T (02) 22 93 858

Uradne ure
torek: 13.00-15.00
sreda: 10.00-12.00


PREDSTOJNICA

doc. dr. Darja Plavčak

M darja.plavcak@um.si
T

Zapri