RAZISKOVANJE IN UMETNOST

Izid monografije – Mednarodne smernice in raziskave v sklopu projekta GEN-UI

Generativna umetna inteligenca (GEN-UI) korenito spreminja izobraževanje, saj ponuja priložnosti za personalizirano učenje in avtomatizacijo nalog, hkrati pa prinaša izzive, kot so zagotavljanje akademske integritete in etična raba. V okviru projekta GEN-UI je pri Založbi Univerze na Primorskem izšla znanstvena monografija z naslovom Generativna umetna inteligenca v izobraževanju: Mednarodne smernice in raziskave. Monografijo, ki predstavlja združene rezultate DP1, sta uredila dr. Andrej Flogie in dr. Sonja Čotar Konrad.  Monografija ponuja poglobljen vpogled v te spremembe, raziskovalne trende in ključne etične ter pedagoške vidike, ki so nujni za odgovorno in učinkovito vključevanje GEN-UI v izobraževalni proces. Vljudno vabljeni k branju monografije, ki je dostopna na povezavi https://gen-ui.si/dp1/

 

Zapri