ZAČETEK PROJEKTA
01.09.2020
KONEC PROJEKTA
31.08.2023
FINANCER
Erasmus+ Strateška partnerstva
NOSILEC
İzmir Demokrasi Üniversitesi, Turčija
SODELUJOČI NA PEF UM
Marta Licardo, Tina Vršnik Perše, Marjeta Capl
Kontakt
Znanstveni inštitut PEF UM
Kontakt za informacije o projektu
marta.licardo@um.si
ALGOLITTLE je projekt sofinanciran s strani Evropske unije, katerega cilj je vključevanje algoritmičnega mišljenja v predšolsko vzgojo in izobraževanje. ALGOLITTLE bo razvil program izobraževanja in učnih gradiv za usposabljanje in podporo dodiplomskim študentom za področje razvoja algoritmičnega mišljenja v predšolskem obdobju.
Zakaj je pomembno učenje algoritmičnega mišljenja v predšolski vzgoji?
CILJNA SKUPINA
Ciljne skupine projekta ALGOLITTLE za vrtce so večinoma dodiplomski študentje, vzgojitelji v predšolski vzgoji, otroci v predšolskem izobraževanju in izvajalci izobraževanj za vzgojitelje, kot so univerze, ponudniki stalnega izpopolnjevanja in različna združenja.
CILJI PROJEKTA:
PARTNERJI PRI PROJEKTU: Univerza İzmir Demokrasi, Šola robotike (Scuola di Robotica), Educloud, Univerza v Mariboru Pedagoška fakulteta, Politehnični inštitut v Viseu, Univerza na Reki.
Newsletter 1
Priprava kurikuluma – dec 2020/jan 2021
V zimskim mesecih smo pripravljali Kurikulum – Vključevanje veščin algoritmičnega mišljenja v predšolsko vzgojo. Namen tega kurikuluma je poučevanje študentov predšolske vzgoje o tem kako razvijati veščine algoritmičnega mišljenja z učenjem skozi igro pri otrocih v vrtcu. Gre za povsem nov didaktični pristop do vsebin na vseh področjih kurikuluma.
Newsletter 2
Izvedba modulov – februar 2022
V mesecu februarju smo s študenti prvega letnika študijskega programa Predšolske vzgoje pričeli z izvajanjem modulov, ki so nastali v sklopu projekta. Študentje so se izobraževali in pripravljali didaktične igre, ki so vsebovale učenje z algoritmičnim mišljenjem. Vsebine modulov so dostopne na spletni strani http://www.algolittle.org/category/predstavitve/.
Obisk vrtca – maj 2022
Obiskali so nas otroci iz vrtca Ivana Glinška in skupaj s profesorji in študenti na Pedagoški fakulteti preživeli dopoldne. Otroci so preskušali igre, ki so vključevale uporabo robotkov in algoritmično mišljenje. Vse igre so študenti pripravili sami. Otroci so uživali v igrah in učenju o vsebinah s področja didaktike družboslovja.
Zaključek modulov – junij 2022
Študentje predšolske vzgoje so uspešno opravili vse module v projektu Algo-little. Skozi celoten semester so pridobivali znanje o algoritmičnem mišljenju, spoznavali kako lahko v vodene dejavnosti vključujemo robotke, kako pripraviti didaktične igre, ki vključujejo igrifikacijo ter kako je mogoče različne vsebine prilagajati za otroke različnih starosti.
Multiplier event – zaključno srečanje, 16. 6. 2022
Na Pedagoški fakulteti Univerze v Mariboru smo izvedli zaključno srečanje projekta Algolittle, v katerem smo rezultate projekta predstavili vzgojiteljem in vzgojiteljicam v vrtcih. Ocena zadovoljstva strokovnih delavcev z zaključnim srečanjem je bila odlična in upamo, da bodo nova znanja prenesli v svoje kolektive.