ZAČETEK PROJEKTA
05.01.2017
KONEC PROJEKTA
31.10.2022
FINANCER
MIZŠ, ESS
NOSILEC
ZAVOD RS ZA ŠOLSTVO
SODELUJOČI NA PEF UM
Alenka Lipovec, Marko Marhl, Nikolaja Golob, Marko Šterk, Simon Brezovnik, Jasmina Ferme, Martina Rajšp, Samo Fošnarič, Katja Zemljič, Marjeta Capl
Na Pedagoški fakulteti Univerze v Mariboru izvajamo projekt NA-MA POTI, NAravoslovno MAtematična Pismenost, Opolnomočenje, Tehnologija in Interaktivnost.
Omenjeni projekt je del operacije Razvoj in udejanjanje inovativnih učnih okolij in prožnih oblik učenja za dvig splošnih kompetenc, sklop: Naravoslovna in matematična pismenost: spodbujanje kritičnega mišljenja in reševanja problemov.
Naložbo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada.
Glavni cilj projekta je razviti in preizkusiti pedagoške pristope in strategije oz. prožne oblike učenja, ki bodo tudi z vključevanjem novih tehnologij pripomogle k celostnemu in kontinuiranemu vertikalnemu razvoju naravoslovne, matematične in drugih pismenosti (finančne, digitalne, medijske …) otrok/učencev/dijakov od vrtcev do srednjih šol.
Tekom izvajanja projekta naj bi tako:
Poleg vodstvenih delavcev v VIZ so cilje skupine projekta tudi strokovni delavci v vrtcih, osnovnih in srednjih šolah ter otroci, učenci in dijaki.
Konzorcijski partnerji projekta: Zavod RS za šolstvo, Pedagoška fakulteta UL, Pedagoška fakulteta UM, Pedagoška fakulteta UP, Fakulteta za naravoslovje in matematiko UM, Fakulteta za matematiko in fiziko UL, Fakulteta za elektrotehniko UL, Fakulteta za računalništvo in informatiko UL ter 98 vzgojno izobraževalnih zavodov.
Sodelujoči v projektu s Pedagoške fakultete UM: red. prof. dr. Alenka Lipovec (vodja), red. prof. dr. Marko Marhl, doc. dr. Nikolaja Golob, asist. Marko Šterk, asist. Simon Brezovnik.
Finančna podpora: skupna višina sredstev, namenjenih za izvedbo projekta, znaša 4.000.000,00 EUR
Več o projektu NA-MA POTI: https://www.zrss.si/objava/projekt-na-ma-poti
Kontakt: NA-MA.POTI@zrss.si
KONTAKT
Vodja: red. prof. dr. Alenka Lipovec
Znanstveni inštitut PEF UM