Mojca, 2. letnik RP
Na pedagoški fakulteti študiram zato, ker tukaj nisem le številka.
Dejan, 2. letnik RP
Pedagoška fakulteta v treh besedah: veselje, raziskovanje, otroci.
Filip, 1. letnik ŠT
Študij mi dopušča, da lahko razvijam svoje znanje do najboljše učinkovitosti, in s tem pripomorem k boljšemu razvoju mladih.
Eneja, 4. letnik PV
Pedagoška fakulteta mi pomaga, da se lahko udejstvujem na različnih področjih. Še posebej sem se dobro znašla v Študentskem svetu UM PEF in med tutorji UM PEF. Tam sem lahko videla tudi to, kako zgleda delo na fakulteti.
Maria, Erasmus študentka
Za Pedagoško fakulteto v Mariboru sem slišala od prijateljice, ki je že bila prej na izmenjavi tam. Če bi fakulteto hotela opisati bi rekla, da so to ljudje, ki jih druži močna povezanost tako na strokovni kot tudi medsebojni ravni. Zato mi je bilo na fakulteti tako zelo kul.
Erik, 2. letnik IVI
Bomo zmogli? Bomo ja! Moto, ki ga na fakulteti slišim skoraj vsak dan. Ni ovire, ki je ne bi mogel premagati, če je prisotno trdo delo in dobra volja.
Maja, 2. letnik GP
Tukaj sem zato, ker me učijo profesorji, ki so zelo dobri strokovnjaki s svojega področja. Tako lahko pridobim kar najboljše znanje.
Maja, 1. letnik 2. stopnje RP
Najbolj mi je všeč takrat, ko lahko stopim v razred. Pedagoška fakulteta v Mariboru mi ponuja, da se lahko preizkusim in uživam v tem, kar delam.
Andraž, 4. letnik LP
Tukaj lahko izrazim samega sebe, lahko ustvarjam v okolju, ki mi nudi le najboljše za moj osebni in profesionalni razvoj.
Katarina, 1. letnik 2. stopnje LP
Res je, da se učim za poklic, ampak na fakulteti se lahko učim tudi s tem, da raziskujem področja, ki me zanimajo in lahko pripomorem k izboljšanju stroke.
Erik, 3. letnik GP
Tukaj sem, da lahko študentom pomagam, skrbim za boljši študijski proces in pridobim izkušnje, ki mi bodo v prihodnosti neizmerno koristile.
Ana, 2. letnik PV
To, kar mi je na pedagoški fakulteti všeč, je praksa. Imamo je veliko. Tako sem lahko spoznala, da je moje mesto res med otroci in da bom v tem delu uživala.
Lucia, udeleženka študijskega programa za izpopolnjevanje »Pedagoško-andragoško izobraževanje«
Čeprav še nisem zaključila študija psihologije, sem si želela pridobiti dodatna znanja s področja pedagogike, didaktike in andragogike. Vesela sem, da sem se odločila za to investicijo vase, saj sem na PAI-u spoznala izjemno skupino ljudi raznolikih poklicnih profilov, slišala ogromno različnih izkušenj in konkretnih primerov kolegov in profesorjev, ki so me še dodatno navdušili za delo v šolskem okolju.
Damijana, udeleženka študijskega programa za izpopolnjevanje »Pedagoško-andragoško izobraževanje«
Vpis na PAI mi je v začetku predstavljal obvezo za zasedbo delovnega mesta. In kar je obvezno, mi nikdar ni bilo ljubo. Ob dobri organizaciji in skrbnih in predvsem aktualnih profesorjih pa sem leto, preživeto na izobraževanju, dobro vnovčila tudi zase. Saj delo z ljudmi, kot je moje, zahteva supervizijo, ta pa čas in človeka. V okviru programa PAI sem dobila svojo “lastno supervizijo” in tako lažje preživela službeno leto. Znanje sem osvežila in z nekaterimi predmeti tudi nadgradila. Priporočam vsem, ki to potrebujejo za zasedbo delovnega mesta in zase.
Miha, udeleženec študijskega programa za izpopolnjevanje »Pedagoško-andragoško izobraževanje«
Pa sem že mislil, da se mi ni potrebno več učiti in prav takrat sem zagledal PAI izobraževanje. Vpisal sem se na PAI, ker sem čutil, da to v življenju potrebujem. To izobraževanje priporočam vsem, ki sodelujete z ljudmi saj vam bo odprlo nove dimenzije in pomagalo v komunikaciji in odnosih z njimi. Novi ljudje nova spoznanja in nov poklic. Kaj je lahko še lepšega? Šele med izobraževanjem sem ugotovil, da moram še veliko postoriti s samim seboj. Učenje se ne konča, je proces, ki me navdušuje.