Preskoči na vsebino

2. stopnja

2. stopnja: GLASBENA PEDAGOGIKA


Pridobljen strokovni naziv: magister profesor/magistrica profesorica glasbene pedagogike
Skrajšana oblika: mag. prof. glas. ped.

Število let: 1
Število semestrov: 2
ECTS: 60



Pogoji za vpis

1.   Študijski program prve stopnje z ustreznih strokovnih področij: glasbena pedagogika (0114) v obsegu 240 ECTS.

2.        Študijski program prve stopnje s strokovnih področij: glasbena pedagogika (0114), glasbena umetnost (0215), muzikologija (0229), v obsegu 180 ECTS.

Pred vpisom mora opraviti naslednje obveznosti: pripravljalni letnik v obsegu 60 ECTS. Obveznosti lahko pred vpisom opravi tudi v programih za izpopolnjevanje.

3.        Univerzitetni študijski program, sprejet pred 11. 6. 2004, s strokovnih področij: glasbena umetnost (0215), muzikologija (0229) .

Pred vpisom mora opraviti naslednje obveznosti: pripravljalni letnik v obsegu 45 ECTS. Obveznosti lahko pred vpisom opravi tudi v programih za izpopolnjevanje.

Pogoje za vpis izpolnjujejo tudi kandidati, ki so končali enakovredno primerljivo izobraževanje v tujini in se vpisujejo pod enakimi pogoji, kot veljajo za kandidate, ki so zaključili šolanje v Sloveniji. Pred vpisom v študijski program morajo opraviti postopek priznavanja izobraževanja za namen nadaljevanja študija.

Opis praktičnega usposabljanja
Kompetence diplomanta

V okviru študijskega programa 2. stopnje Glasbena pedagogika bodo študentje pridobili spodaj navedene splošne kompetence:

  • sposobnost analitičnega mišljenja in kritične presoje, ki je osnova za razumevanje potreb časa in določenega okolja ter  za vključevanje v aktualne družbene procese,
  • avtonomnost v strokovnem delu,
  • prizadevanje za kakovost,
  • sposobnost sporazumevanja s strokovnjaki drugih strokovnih in umetniških področij,
  • iniciativnost v osebnem strokovnem napredovanju,
  • poznavanje strukture in problematike pedagoških procesov ter aplikacija teoretičnih znanj    in dognanj na omenjena področja,
  • poglobljeno znanje o vzgojnih in izobraževalnih konceptih,
  • sposobnost uporabe znanja v praksi,
  • reševanje ter nadgradnja strokovnih in delovnih problemov z iskanjem virov znanja in s pridobivanjem umetniških izkušenj ter z uporabo znanstvenih metod,
  • organizacijske in vodstvene sposobnosti ter
  • kooperativnost in delo v skupini.

PREDMETNIK

Zimski semester


Poletni semester

Zapri