Preskoči na vsebino

1. stopnja

1. stopnja: RAZREDNI POUK


Pridobljen strokovni naziv: profesor/profesorica razrednega pouka (UN)
Skrajšana oblika: prof. raz. pouka (UN)

Število let: 4
Število semestrov: 8
ECTS: 240



Pogoji za vpis

V univerzitetni študijski program Razredni pouk, 1. stopnja, se lahko vpiše, kdor je opravil maturo ali je pred 1. 6. 1995 končal kateri koli štiriletni srednješolski program.

Če bo sprejet sklep o omejitvi vpisa in bo ob končani srednji šoli preizkus glasbenih sposobnosti opravilo več kandidatov, kot je vpisnih mest, bodo kandidati z opravljeno maturo oz. zaključnim izpitom, opravljenim do 1. junija 1995, izbrani glede na:

  • splošni uspeh pri maturi/zaključnem izpitu 60 % točk
  • splošni uspeh v 3. in 4. letniku srednje šole 40 % točk
Pogoji za napredovanje

Pogoji za napredovanje v 2. letnik

Študent napreduje v 2. letnik, če opravi študijske obveznosti v obsegu najmanj 48 ECTS, od tega mora obvezno opraviti Praktično usposabljanje I, Praktično usposabljanje II ter Pedagogiko.

Pogoji za napredovanje v 3. letnik

Študent napreduje v 3. letnik, če opravi vse izpite iz 1. letnika, ter zbere najmanj 52 ECTS iz 2. letnika, od tega mora obvezno opraviti Praktično usposabljanje III, Didaktiko, Izbrana poglavja iz športa, Vokalno-instrumentalni pouk I, Vokalno-instrumentalni pouk II, Didaktični praktikum iz naravoslovja in tehnike ter Temeljne likovnopedagoške vsebine.

Pogoji za napredovanje v 4. letnik

Študent napreduje v 4. letnik, če opravi vse izpite iz 1. in 2. letnika, ter zbere najmanj 48 ECTS iz 3. letnika, od tega mora obvezno opraviti Praktično usposabljanje IV, Glasbeno pedagoški praktikum, Didaktiko naravoslovja in tehnike I, Didaktiko glasbene umetnosti I, Didaktiko likovne umetnosti I in Didaktiko športa I.

Opis praktičnega usposabljanja

Praktično usposabljanje oz. pedagoška praksa v univerzitetnem študijskem programu Razredni pouk, 1. stopnja, je ena od študijskih obveznosti študentov vseh letnikov. Obstajajo štiri oblike prakse, in sicer: opazovalna, integrirana, vodena in strnjena oblika, ki se spiralno nadgrajujejo in povezujejo tekom celotnega izobraževanja v našem programu. Temeljni cilj te študijske oblike je povezovanje teoretičnih izhodišč z empiričnimi refleksivnimi izkušnjami avtentičnih situacij.

Kompetence diplomanta
V okviru univerzitetnega dodiplomskega študijskega programa 1. stopnje Razredni pouk bodo študentje pridobili naslednje splošne kompetence:
  • sposobnost analize, sinteze in predvidevanja rešitev ter posledic,
  • obvladanje raziskovalnih metod, postopkov in procesov,
  • sposobnost uporabe znanja v praksi,
  • razvoj kritične in samokritične presoje,
  • avtonomnost v strokovnem delu,
  • komunikacijske sposobnosti in spretnosti, posebej komunikacije v mednarodnem okolju,
  • etična refleksija in zavezanost profesionalni etiki,
  • kooperativnost, delo v skupini (in v mednarodnem okolju),
  • iniciativnost/ambicioznost, vrednota stalnega osebnega in strokovnega napredovanja,
  • občutljivost (osveščenost) za naravno in družbeno okolje, nacionalno kulturo, dediščino, identiteto, multikulturnost in nediskriminativnost,
  • sposobnost za upravljanje s časom, za samostojno načrtovanje,
  • občutljivost/odprtost za ljudi in socialne situacije,
  • razumevanje individualnih vrednot in vrednostnih sistemov.

PREDSTOJNICA

izr. prof. dr. Polonca Šek


VODJA ŠTUDIJSKEGA PROGRAMA

red. prof. dr. Vlasta Hus


PREDMETNIK

Zimski semester


Poletni semester

Zimski semester


Poletni semester

Zimski semester


Poletni semester

Zimski semester


Poletni semester

Dejavnosti izven učilnice pri pouku spoznavanje okolja in družbe
Izbirni
4 ECTS

Zapri