Pridobljen strokovni naziv: profesor/profesorica razrednega pouka (UN)
Skrajšana oblika: prof. raz. pouka (UN)
Število let: 4
Število semestrov: 8
ECTS: 240
V univerzitetni študijski program Razredni pouk, 1. stopnja, se lahko vpiše, kdor je opravil maturo ali je pred 1. 6. 1995 končal kateri koli štiriletni srednješolski program.
Če bo sprejet sklep o omejitvi vpisa, bodo kandidati izbrani glede na:
– splošni uspeh pri splošni maturi oziroma zaključnem izpitu: 60 % točk,
– splošni uspeh v 3. in 4. letniku: 40 % točk.
Pogoji za napredovanje v 2. letnik
Študent napreduje v 2. letnik, če opravi študijske obveznosti v obsegu najmanj 48 ECTS, od tega mora obvezno opraviti Praktično usposabljanje I, Praktično usposabljanje II ter Pedagogiko.
Pogoji za napredovanje v 3. letnik
Študent napreduje v 3. letnik, če opravi vse izpite iz 1. letnika, ter zbere najmanj 52 ECTS iz 2. letnika, od tega mora obvezno opraviti Praktično usposabljanje III, Didaktiko, Izbrana poglavja iz športa, Vokalno-instrumentalni pouk I, Vokalno-instrumentalni pouk II, Didaktični praktikum iz naravoslovja in tehnike ter Temeljne likovnopedagoške vsebine.
Pogoji za napredovanje v 4. letnik
Študent napreduje v 4. letnik, če opravi vse izpite iz 1. in 2. letnika, ter zbere najmanj 48 ECTS iz 3. letnika, od tega mora obvezno opraviti Praktično usposabljanje IV, Glasbeno pedagoški praktikum, Didaktiko naravoslovja in tehnike I, Didaktiko glasbene umetnosti I, Didaktiko likovne umetnosti I in Didaktiko športa I.
Praktično usposabljanje oz. pedagoška praksa v univerzitetnem študijskem programu Razredni pouk, 1. stopnja, je ena od študijskih obveznosti študentov vseh letnikov. Obstajajo štiri oblike prakse, in sicer: opazovalna, integrirana, vodena in strnjena oblika, ki se spiralno nadgrajujejo in povezujejo tekom celotnega izobraževanja v našem programu. Temeljni cilj te študijske oblike je povezovanje teoretičnih izhodišč z empiričnimi refleksivnimi izkušnjami avtentičnih situacij.
PREDSTOJNICA
izr. prof. dr. Polonca Šek
VODJA ŠTUDIJSKEGA PROGRAMA
red. prof. dr. Vlasta Hus
PREDMETNIK