Preskoči na vsebino

2. stopnja

2. stopnja: RAZREDNI POUK


Pridobljen strokovni naziv: magister profesor/magistrica profesorica razrednega pouka
Skrajšana oblika: mag. prof. raz. pouka

Število let: 1
Število semestrov: 2
ECTS: 60



Pogoji za vpis

V študijski program 2. stopnje Razredni pouk se lahko vpiše, kdor je zaključil:

1. Študijski program prve stopnje z ustreznih strokovnih področij: Izobraževanje učiteljev razrednega pouka (0111, 0113) v obsegu 240 ECTS.

Pogoje za vpis izpolnjuje tudi, kdor je končal enakovredno izobraževanje v tujini.

Opis praktičnega usposabljanja

V študijskem programu Razredni pouk, 2. stopnja, je praktično usposabljanje ena od študijskih obveznosti študentov. Študenti v okviru posameznega izbranega modula v prvem semestru na izbrani osnovni šoli opravijo strnjeno praktično usposabljanje v obsegu 180 ur (6 ECTS). Strnjeno praktično usposabljanje za študenta, ki je izbral naravoslovno-tehnični modula poteka pri osnovnošolskih predmetih: matematika, spoznavanje okolja, naravoslovje in tehnika. Strnjeno praktično usposabljanje za študenta, ki je izbral družboslovno-humanistični modula poteka pri osnovnošolskih predmetih: slovenski jezik, spoznavanje okolja, družba. Strnjeno praktično usposabljanje za študenta, ki je izbral modul estetika in gibanje poteka pri osnovnošolskih predmetih: likovna vzgoja, glasbena vzgoja in športna vzgoja. Študent opravlja učno delo samostojno pod vodstvom učitelja mentorja pri vseh dejavnostih pri pouku in zunaj njega, ki so načrtovane v času praktičnega usposabljanja.

Kompetence diplomanta

Splošne kompetence diplomanta študijskega programa Razredni pouk, 2. stopnja, bodo:

  • poglobljena sposobnost analize, sinteze in predvidevanja rešitev ter posledic,
  • temeljito obvladanje raziskovalnih metod, postopkov in procesov,
  • sposobnost učinkovite uporabe znanja v praksi,
  • razvoj kritične in samokritične presoje,
  • avtonomnost v strokovnem delu,
  • komunikacijske sposobnosti in spretnosti, posebej komunikacije v mednarodnem okolju,
  • etična refleksija in zavezanost profesionalni etiki,
  • kooperativnost, učinkovito delo v skupini (in v mednarodnem okolju),
  • iniciativnost/ambicioznost, vrednota stalnega osebnega in strokovnega napredovanja.

PREDMETNIK

Zimski semester


Poletni semester

Zapri