Pridobljen strokovni naziv: magister profesor/magistrica profesorica zgodnjega učenja in poučevanja
Skrajšana oblika: mag. prof. zgod. uč. in pouč.
Število let: 2
Število semestrov: 4
ECTS: 120
V študijski program 2. stopnje Zgodnje učenje in poučevanje se lahko vpiše, kdor je zaključil:
1. Študijski program prve stopnje z ustreznih strokovnih področij: izobraževanje vzgojiteljev predšolskih otrok (143).
2. Študijski program prve stopnje z drugih strokovnih področij: pedagogika (1421),
izobraževanje učiteljev razrednega pouka (1441), izobraževanje učiteljev naravoslovno-
matematičnih predmetov (1451), izobraževanje učiteljev družboslovnih predmetov (1452),
izobraževanje učiteljev tujih jezikov (1453), izobraževanje učiteljev za poučevanje umetniških predmetov (glasba, likovni pouk) (1461), izobraževanje učiteljev za poučevanje telesne vzgoje (1462), psihologija (3111) in sociologija (3121), če je pred vpisom v študijski program opravil študijske obveznosti, bistvene za nadaljevanje študija v obsegu 35 ECTS, ki jih kandidat lahko opravi med študijem na prvi stopnji, v programih za izpopolnjevanje oz. z opravljanjem diferencialnih izpitov pred vpisom v študijski program. Opraviti mora naslednje obveznosti: Predšolska pedagogika (7 ECTS), Jezikovne dejavnosti v vrtcu (4 ECTS), Šport v doživljajski vzgoji (4 ECTS), Plesna dramatizacija v vrtcu (4 ECTS), Likovno izražanje in prostor (4 ECTS), Glasbene dejavnosti v vrtcu (4 ECTS), Igra in raziskovanje v naravnem okolju (4 ECTS), Priprava in izvedba lutkovnega projekta (4 ECTS).
3. Visokošolski strokovni študijski program, sprejet pred 11. 6. 2004, z ustreznih strokovnih področij: izobraževanje vzgojiteljev predšolskih otrok (143).
4. Univerzitetni študijski program, sprejet pred 11. 6. 2004, z drugih strokovnih področij:
pedagogika (1421), izobraževanje učiteljev razrednega pouka (1441), izobraževanje učiteljev naravoslovno-matematičnih predmetov (1451), izobraževanje učiteljev družboslovnih predmetov (1452), izobraževanje učiteljev tujih jezikov (1453), izobraževanje učiteljev za poučevanje umetniških predmetov (glasba, likovni pouk) (1461), izobraževanje učiteljev za poučevanje telesne vzgoje (1462), psihologija (3111) in sociologija (3121). Takemu kandidatu se znotraj študijskega programa prizna praviloma 18 ECTS, le-ta pa se skladno s tem vpiše v ustrezni letnik študija.
Študijski program predvideva praktično usposabljanje v obeh letnikih. Obseg praktičnega usposabljanja znaša 15 ECTS, delež v celotnem programu znaša 12,5 %. Praktično usposabljanje se izvaja v obliki integrirane prakse, strnjene študijske projektne prakse ter v obliki nastopov. Praktično usposabljanje 1 se izvaja v obliki integrirane prakse, ki se izvaja v 1. letniku v obsegu 6 ECTS kreditnih točk pod okriljem predmetov izbirnih modulov oziroma visokošolskih učiteljev. Študent bo predvidoma en dan v vrtcu ali 1. razredu osnovne šole izvajal konkretne naloge. Praktično usposabljanje 2 se izvaja v obliki strnjene projektne prakse, ki se izvaja v 2. letniku v obsegu 9 ECTS kreditnih točk. Študenti opravijo strnjeno projektno v vrtcu ali v 1. razredu osnovne šole. Bistvo projektne prakse je v tem, da študenti v neposredni praksi izvajajo, metodološko ustrezno spremljajo in na koncu ovrednotijo projektne naloge, ki so jih razvili v okviru študijskega procesa na fakulteti.
PREDSTOJNIK
doc. dr. Marta Licardo